14 Haziran 2011 Salı

KİM BİLİR, BELKİ ÜÇ VAKTE KADAR DOĞU KARADENİZ'DE, BEŞ VAKTE KADAR DOĞU AKDENİZ'DE (TÜRKİYE - KUZEY KIBRIS - SURİYE ÜÇGENİ) PETROL BULUNUR!



Kim bilir, nice formlarda, e-posta gruplarında, nice zamandır dönüp duran "Türkiye, büyük bir petrol denizi üzerinde yüzüyor" iddiası da doğrulanır!

İŞGÜCÜ AÇIĞI NEDENİYLE ALMANYA'DAN İŞÇİ ÇAĞIRDIĞINDA, ŞİMDİ 4 TL'YE ALDIĞIN BENZİNİ 40 KURUŞA ALDIĞINDA HALİN NİCE OLUR EY TÜRK İSTİKBALİNİN EVLADI!

AMARİQA DİYORUM, BOP DİYORUM, TAŞERON DİYORUM, SEVR DİYORUM, EMPERYALİZMİN İŞBİRLİKÇİSİ DİYORUM... AMARİQAN UYDUSU DİYORUM SİZ DE ÇEKİYOR MU! KAÇ KANAL!

2 yorum:

  1. ben ulusalcı biriydim ve sizin giblerden nefret ediyordum gelgörki zaman sizi haklı çıkaracak gibi. israille yaşanan restleşme ve rumlarla yaşanan petrol meselesi nedeniyle evet türkiyenin bağımsız politika yürüttüğüne artık inanıyorum. dincilik propagandası, emperyalizmin oltaya taktığı bir yemmiş bizler için.

    YanıtlaSil
  2. http://www.haberturk.com/yazarlar/yigit-bulut/671232-osmanli-da-petrol-denizi-ustunde-yatiyordu

    YanıtlaSil