2 Haziran 2011 Perşembe

NE YANİ, KIRAÇGİLLER FAMİLYASININ NETWORK'Ü, AKP'NİN KASETİNİ Mİ YAYINLATACAK!



Önce Taraf, Wikileaks belgeleri üzerinden İnan Kıraç - Deniz Baykal - Kemal Kılıçdaroğlu - Yeni CHP şeması çizmiş, ardından Vatan'dan Sanem Altan da İnan Kıraç - Çetin Emeç mevzularına dalmıştı.

Sonrasında Cüneyt Arcayürek, İnan Kıraç'ın kendisiyle "CHP birinci olacak" diye çok iddialı bir iddiaya girdiğini söylemiş, ABD'den bilmem kimler de "AKP'nin oyu % 38" diye duyurmuştu!

Fehmi Koru'nun (Taha Kıvanç) ve Ergun Babahan'ın konuyla ilgili bir iki kez topa girmesi de cabası...

BAŞBAKAN, TRT HABER SEÇİM ÖZEL'DE İNAN KIRAÇ İÇİN ŞUNLARI SÖYLEDİ:
"BEN DOĞRUSU İNAN KIRAÇ'I BU IŞLERIN IÇINDE GÖRMEK ISTEMEM. BU IŞLERE BULAŞTIĞINI DUYMAK DA ISTEMEM. BENI RAHATSIZ EDER. YAKIŞTIRAMAM DA. AMA HAKIKATEN BU YAZILANLAR DOĞRUYSA BU TABI GELECEĞE YÖNELIK KENDISI DE BAZI RISKLERI ÜSTLENMIŞ DEMEKTIR. BIR IŞADAMI ÜLKEDE BIR GÜCE SAHIP BÖYLE BIR ŞEYIN IÇINE GIRMESI ADIM ATMASI KENDISI AÇISINDAN DA CIDDI BIR RISKTIR. HIÇ BIR IŞADAMI BÖYLE BIR IŞE GIRMEZ. GIRENLERI DE TEBRIK EDERIM. DOBRA DOBRA. FAKAT ONU TEYIT EDEN BIRŞEY YAPTI MI? BEN DE BIR IKI GAZETEDE OKUDUM. TEKZIP EDEN YA DA DOĞRULAYAN BIR AÇIKLAMA OLMADI."

TAALLUK:
"ERGENEKON'A İNANMIYORUM AMA BİR GÜÇ VAR SANKİ!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder